4 korrik 2010

PELLAZGET midis Mitit dhe Realitetit!!

A jane pellazget nje popull mitik, apo ka nje te vertete historike per egzistencen e tyre?
Debate te forta behen rreth kesaj teme jo vetem me te huajt. Kunder egzistences se tyre, jane rreshtuar dhe intelektualë shqiptare qe ne emer te shkences jane kundershtaret me te forte. Ajo qe te ben pershtypje, eshte ashpersia e ketyre intelktualeve, qe arrin deri ne egersi. Perse kjo egersi ?! A jane keta ‘gardiane te shkences’, apo jane patriota ‘me kembe ne toke’? Sigurisht, ky patriotizem racional eshte i dyshimte, aq me teper qe shoqerohet me nje fryme te eger kriticizmi te çuditshem.



Duke ‘mbrojtur’ shkencen, eshte rreshtuar mes te tjereve. I ‘frikesuar’ prej formulave alkimike, prej iracionalitetit te metodes se studimit, ai leshon kushtrimin kunder kujtdo qe i gjen te paret tane kudo ne Europe e Mesdhe. Vertet nga kjo frikesoheni z.Ardian, apo e keni merakun gjetke ?! Se mos te ka zene ‘frika’ e z. Moikom Zeqo, qe duke ju referuar Falmajerit e fillon historine e shqiptareve vetem ne shek. e II pas Krishtit ne Albanopolisin e vogel. Sigurisht ju pasi ‘shpartalloni’ R.D’Angeli apo Giuseppe Catapano, megjithese nuk jepni asnje argument kunder tyre, paralajmeroni qe asnje te mos guxoje te mbroje tezen pellazge, sepse ju shkencetaret ‘rigoroze’ do ta kryqezoni. Dhe per me teper, na keni vene ne pritje te momentit kur ju te rrekeni te perdorni metodat tuaja ‘shkencore’, ‘racionale,’ ‘te pagabueshme’ duke hedhur poshte cdo gje tjeter si te gabuar. Valle do te vije ky moment ?
Gjithashtu, ajo qe ben pershtypje ne shkrimin tuaj ‘Pellazget e sotem’ (plaku.com) jane njohurite e ceketa per te mos thene te gabuara qe keni per lashtesine dhe gjeografine. Kur vendosni thraket ne perendim te Ballkanit tregoni se ju nuk merrni ere fare nga kjo pune. Kur ju thoni se kultura ilire ju ekspozua me shume asaj romake tregon se ju nuk keni njohuri minimale per te pakten njeren prej ketyre dy kulturave, per te mos thene per te dyja. Ju dukeni gati i deshperuar, kur ju duhet te pranoni ate qe shkenca i njeh shqiptaret per pasardhes te iliro-trakeve. Mos keni ndonje ide me brilante se dhe iliro-traket jane nje mit ? C’eshte e verteta ju synoni te nxirrni pellazget nje mit, por ngaterroheni dhe me iliret dhe etrusket. Me siguri ju i keni shpjeguar mbishkrimet mesape, venete, japige, ligure, umbre, apo toskane dhe paskeni zbuluar qe nuk shpjegohen me shqipen, duke ngelur te ironizoni N.V. Falaschin si ndertuese mitesh intuitive. Cilen metode shkencore zbatove ate te nderthurjes, apo ate etimologjike ?

Po ashtu dhe metoda e krahasimit (vete krahasimi eshte i domosdoshem si metode ne etimologji, arkeologji dhe histori, por ne rastin konkret konkluzioni qe del nga kjo metode se gjuha shqipe eshte perzjerje mekanike fjalesh latine, greke, turke , sllave eshte se paku i gabuar) qe ju aq e keni per zemer, e gjen burimin e fjaleve vetem ne binomin pushtues-i pushtuar dhe anasjelltas, duke mohuar ne menyre te pashpjegueshme, burimin e perbashket te gjuheve si dhe shtegtimet e pafundme te fiseve brenda nje race ne lashtesi. Nuk e di kush mund te quhet zukatje intelektuale, puna titanike e N.V. Falaschit, R.D’Angelis, S. Kondes (qe megjithese kane dhe fragmente intuitive, kane perpunuar nje metode studimi shume me racionale se katedra marksiste e albanologjise, qe na paska qene aq energjike dhe dinamike, sa me ndikimin e saj, per prejardhjen ilire te shqiptareve folkan dhe sot e kesaj dite dhe femijet ne Sri Lanka) apo perpjekja jote per kritike ‘racionale’. Qendrat akademike ne Tirane e Prishtine qe perfaqsohen nga Puto, Pollo, Qosja etj, nuk mund te jene me si dikur pike referimi per studjuesit e rinj, sepse shkencetaret ideologjike jane ata qe krijojne mite. Kurse ata qe ‘germojne’ ne mjergullat e lashtesise, jane me te pelqyer se kritiket dhe nihilistet e rangut tuaj.


Per kokluzionet tuaja i referoheni E.Cabej (ka pranuar qe ilirishtja eshte paraardhese e shqipes dhe iliret te paret tane me te hershem, qe eshte nje teze pjeserisht e vertete, eshte njesoj si te thuash qe gjithe shqiptaret jane gege), por nuk thoni se cfare kishte para ilireve, nje toke te shkrete, apo qyteterim primitiv. Iliret jane shume me te vjeter se romaket dhe asnje deri me sot nuk ka dhene asnje argument bindes nese ata jane ardhes (sic deshironi ju te jene) apo popullsi autoktone qe pellazget e Greqise i quajten ne nje moment historik, ilire. Por me e pakuptueshmja, eshte kur poziciononi dhe Ismail Kadaren ne llogoren e atyre qe jane kundershtare te tezez pellazge (ne cilin liber apo shkrim ?). Kur permendni G Meyer ju kthehet si bumerang, sepse duke cituar kete studjues (grober’s Grundriss f 804) : gjuha shqipe perfaqson nje nga dialektet e lashta ilire ; pra kuptimi eshte, jo te kohes romake. Ky konkluzion i tij rrezon gjithe kuisjen tuaj nihiliste.

I ceket apo i qellimshem jeni kur thoni se iliret jane paraardhesit me te hershem te shqiptareve, sepse dhe Tunmani, qe e studjoi shqipen ex-katedra dhe kishte ne dispozicion vetem 100 fjale nga kjo gjuhe sheh tek shqiptaret pasardhesit e nje populli shume te lashte. Ju jo rastesisht nuk permendni J.G.Hahnn qe mesoi 6000 fjale te gjuhes shqipe dhe u ra trojeve shqiptare kryq dhe terthor dhe konkludoi se : Shqiptaret jane pasardhes se nje populli te sterlashte qe i parapriu epokes historike duke u futur ne te si nje prej popujve kryesore; protogreku nuk eshte aspak me i vjeter se protoshqiptari. Sipas Herderit, zoti Ardian shqiptaret vllehet, arnautet (perkatesisht iliret, traket, maqedonet) kane qene kombe kryesore ne Europe, prandaj keto nuk jane ‘fantazi te habitshme’ me autore shqiptare manipulues.
Por c’thone historianet e vjeter, a i pranojne ata pellazget?
Para ardhjes se heleneve, pellazget banonin gjithe Hellasin e atehershem, duke perfshire dhe Peloponezin -keshtu thote Hekateus nga Mileti.

Hecataeus of Miletus
says of the Peloponnesus that before the time of the Greeks it was inhabited by barbarians. Yet one might say that in the ancient times the whole of Greece was a settlement of barbarians, if one reasons from the traditions themselves: Pelops {395} brought over peoples {396} from Phrygia to the Peloponnesus that received its name from him; and Danaüs {397} from Egypt; whereas the Dryopes, the Caucones, the Pelasgi, the Leleges, and other such peoples, apportioned among themselves the parts that are inside the isthmus–and also the parts outside, for Attica was once held by the Thracians who came with Eumolpus, {398} Daulis in Phocis by Tereus, {399} Cadmeia {400} by the Phoenicians who came with Cadmus, and Boeotia itself by the Aones and Temmices and Hyantes. According to Pindar, “there was a time when the Boeotian tribe was called “Syes.” {401} {402} Moreover, the barbarian origin of some is indicated by their names–Cecrops, Godrus, Aïclus, Cothus, Drymas, and Crinacus. And even to the present day the Thracians, Illyrians, and Epeirotes live on the flanks of the Greeks (though this was still more the case formerly than now); indeed most of the country that at the present time is indisputably Greece is held by the barbarians–Macedonia and certain parts of Thessaly by the thracians,and the parts above Acarnania and Aetolia by the Thesproti, the Cassopaei,the Amphilochi, the Molossi, and the Athamanes–Epeirotic.

dhe vec kesaj ne troje te konsiderueshme ne Itali ; banoret e Beotise thoshin se kishin ardhur nga Athina (kryeqender e pellazgeve) ; keto z.Ardian jane fjalet e Strabonit (L VI f 279).

Nese nuk te mjafton Straboni, po i referohem Eskilit (The Suppliant), kur flet per maqedonasit dhe epiriotet: « Une jam Pellasgu, bir i Paleoktonit te lindur nga toka, sundues i ketij vendi. Nga une populli ka marre emrin, qe mbjell frutat e ketij vendi dhe tere vendin neper te cilin rrjedh Aksiusi dhe nga perendimi i Strimonit. Mbreteria ime perfshin vendin e perrebejve, fqinjeve te peoneve, malet e Dodones dhe kufizohet me detin. Sundimi im shtrihet dhe me tej. Emri i atij vendi eshte Apia.

THE KING OF ARGOS
For that, take heart and answer without fear.
I am Pelasgus, ruler of this land, Child of Palaichthon,
whom the earth brought forth;
And, rightly named from me, the race who reap
This country’s harvests are Pelasgian called.
And o’er the wide and westward-stretching land,
Through which the lucent wave of Strymon flows,
I rule; Perrhaebia’s land my boundary is Northward,
and Pindus’ further slopes, that watch Paeonia, and Dodona’s mountain ridge.
West, east, the limit of the washing seas Restrains my rule-the interspace is mine.
But this whereon we stand is Apian land, Styled so of old from the great healer’s name;
For Apis, coming from Naupactus’ shore.

Siç e sheh z.Ardian keto nuk jane mite, sepse perrebejte ishin ilire (si vellezrit e tij Dardani, Enkeleu, Autari, Medi, Taulansi), peonet ilire. Strimoni eshte (Vardari i sotem etj ). Pra iliret jane bije pellazgjike. Por nese je akoma i pakenaqur po te citoj fjale per fjale mendimin e babait te historise Herodotit (L2 f 50) , « Fisi helen, perkundrazi , sipas mendimit tim, qysh nga lindja e tij vazhdimisht ka folur te njejten gjuhe. Por i vecuar nga fisi pellazgjik, dhe i dobet ne vetvete, ai qe nga fillimet e tij si nje fis i vogel u rrit deri ne nje mase fisesh, duke u perzier me shume popuj barbare »

Herodotus (I, 57-58.)
“The Hellenic race has never, since its first origin, changed its speech. This at least seems evident to me. It was a branch of the Pelasgic, which separated from the main body, and at first was scanty in numbers and of little power; but it gradually spread and increased to a multitude of nations, chiefly by the voluntary entrance into its ranks of numerous tribes of barbarians.

Sic e sheh vete helenet nuk perfaqsonin ndonje gje te madhe, ata u rriten dhe forcuan me dyndjet e popujve fiseve iliro- pellazgjike (qe paten stacion te pare Epirin). Pra z.Ardian mendoj se dhe nese keni lexuar, mundoheni tju shkisni ketyre fakteve.Keta barbare ishin jonet, eolet dhe doret qe erdhen qe te gjithe (natyrisht jo ne te njejten kohe) nga veri–perendimi i Ballkanit. Nje pjese e doreve u kthyen ne trojet nga u nisen dhe rivitalizuan qytete si Epidamnos, Apolonia etj duke ju ndryshuar dhe emrin sic ishte rasti i Dyrrahut . Por keta z. Ardian nuk ishin kolone helene sic thua ti, Puto, Pollo, Zeqo & Co sepse termi ‘helene’ nuk kishte lindur akoma as tek ata qe mbeten ne Greqi (vazhdonin te quheshin sipas fiseve te tyre ylle, pamfile, dymane[ Ὑλλέας καὶ Παμφύλους καὶ Δυμανάτας,]) . Ata u vetequajten helene, 2-3 shekuj me vone. Hiqni dore zoti Ardian nga keqinformimi i shqiptareve, duke i quajtur kolone helene doret nomade, vetem duke dhene si argument shkronjat ‘greke’ qe gjenden ne stelat e varreve te tyre, sepse ato kishin egzistuar dhe para heleneve Keto shkronja i solli ne Greqi Kadmi me ureberesit (Γεφυραῖοι) e tij, jo nga Fenikia mesopotamase, por nga Foinika Kaone. Kaonet ishin epiriote ashtu si dhe kasopet , moloset, atintanet, amfiloket, thesprotet, atamanet, parauejte, timfejte, etj (se mos te duken mite emrat e ketyre fiseve).

Asnje qark patriot shqiptar, nuk ndikoi tek shkenca moderne gjuhesore europiane, kur u ndertua skema e gjuheve indoeuropiane. Nuk ishte lajthitje, europianet ne menyre te natyrshme vune shqipen si degen e pare gjuhesore indoeuropiane. Por logjikisht, gjuhen me te vjeter e flet populli me i vjeter pavaresisht ne quheshin pellazge apo arge apo c’te duash.
Qe ata qe shkuan e luftuan ne troje kunder Trojaneve nuk ishin grekë por ishin pellasge e verteton Straboni kur thote se Danai nxorri nje urdher ku kerkoi ndryshimin e emrit te pellasgeve qe banonin “” hellasin”” e atehershem, ne Danaoi sipas emrit te tij ;

STRABO Geography 008.006.009

The acropolis of the Argives is said to have been founded by Danaüs, who is reputed to have surpassed so much those who reigned in this region before him that, according to Euripides,”throughout Greece he laid down a law that all people hitherto named Pelasgians should be called Danaans.” {358}

Herodoti, Straboni, Tuqiditi, Eskili, Euripidi ,Aristofani nuk vuanin nga komplekset e tua z. Ardian kur flasin per pellazget si popull konkret duke dhene hollesi te shumta dhe emra konkrete. Por dhe Homeri (qe mendohej se fliste me emra dhe simbole artistike), pas zbulimeve te nje arkeologu gjerman, doli se nuk kishte trilluar artistikisht per Trojen. Atje ne Azine e Vogel, ishte renojat e Trojes, prane lumit Skamander me saktesi te habitshme, dikur e themeluar nga dinastia e Dardanideve (e degjove mire). Prandaj kembengul D’Angeli qe pellazget ishin kudo. Prandaj Laibnici thote qe maqedonishtja, ilirishtja, trakishtja, frigjishtja,muzishtja, likaonishtja, karienishtja, tireno-pellazgjishtja, etruskishtja etj jane idioma te se njejtes gjuhe.

Keta shkencetare te palodhur ju referoheshin atyre te lashtesie te cilet Epiriotet, Iliret dhe maqedonasit i quajne te njejte ne gjuhe, zakone, paraqitje te jashtme dhe gjithe gjerat e tjera qe percaktojne racen:

STRABO 007.007.008

The Amphilochians are Epeirotes; and so are the peoples who are situated above them and border on the Illyrian mountains, inhabiting a rugged country–I mean the Molossi, the Athamanes, the Aethices, the Tymphaei, the Orestae, and also the Paroraei and the Atintanes, some of them being nearer to the Macedonians and others to the Ionian Gulf. It is said that Orestes once took possession of Orestias–when is, exile on account of the murder of his mother–and left the country bearing his name; and that he also founded a city and called it Argos Oresticum. But the Illyrian tribes which are near the southern part of the mountainous country and those which are above the Ionian Gulf are intermingled with these peoples; for above Epidamnus and Apollonia as far as the Ceraunian Mountains dwell the Bylliones, the Taulantii, the Parthini, and the Brygi. Somewhere near by are also the silver mines of Damastium, {457} around which the Dyestae and the Encheleii (also called Sesarethii) together established their dominion; and near these people are also the Lyncestae, the territory Deuriopus, Pelagonian Tripolitis, the Eordi, Elimeia, and Eratyra. In earlier times these peoples were ruled separately, each by its own dynasty……But some go so far as to call the whole of the country Macedonia, as far as Corcyra, at the same time stating as their reason that in tonsure, language, short cloak, and other things of the kind, the usages of the inhabitants are similar, {458}

Pak a shume keshtu mendon dhe Stipcevic, Ksilander, Han, Herder, Momsen etj E pra per fatin e keq tuajin z.Ardian, keta popuj jetonin ngado, dhe pikerisht ne Europe, Mesdhe, Lindjen e Aferme, Afriken e Veriut. D’Angely na paska qene nje i lajthitur, po mire valle lajthit Momseni (Romische Geschichte f 187) kur Pirron (ne lufte kunder Tarentit) dhe epiriotet e lashte i quan : « shqiptare te lashtesise ». Persa ju perket etruskeve ata kurre nuk u zbythen nga Italia, por u shkrine ne masen e madhe te popujve qe shkuan ne Itali, duke dhene kontributin kryesor ne kulturen romake, (arkitektet, inxhinieret, artizanet etruske drejtonin gjithshka). Por natyrisht kombi i ri i krijuar disa shekuj me vone nuk filtronte dot autoktonet e lashte nga ardhesit, sepse ishte nje levizje brenda races. Popullimi i Epirit prej etruskeve (jo gjithe etrusket si thoni ju) ishte nje levizje normale, qe erdhi pasi perandori Paul Emili percelloi vendin, si hakmarje per rezistencen epiriote.

Qe pellazget jane te vjeter ne Greqi, e tregojne shume zbulime arkeologjike ku mund te permendim zbulimin e kultures minoike, por dhe ate te Athines paraakease. Akejte, e provuar tashme te ardhur nga veri-perendimi i Ballkanit, ndertuan nje qyteterim krejt te ngjashem me ate para tyre, gje qe tregon se ata ishin pellazge dhe ne nje moment te caktuar historik, u vetequajten Akej.Te njejten gje mund te themi dhe per danajte dhe traket eumolpike. Ata nuk ishin gje tjeter vetem fise pellazge (qe e merrnin emrin nga mbreti i tyre , siç ndodhte rendom ne lashtesi), pavaresisht nga cilat troje pellazge ishin nisur .

Dua te te them se Homeri, erdhi ne ditet tona nepermjet kenges dhe jo shkrimit, (Iliada dhe Odisea u shkruan disa qindra vjete me vone vdekjes se Homerit).Pellazget jane nje realitet, por u shnderuan ne nje mit per qyteterimin e shkelqyer qe realizuan. Forca kolosale jetesore e tyre ka ardhur ne ditet tona para se gjithash prej shqiptareve (natyrisht dhe prej kombeve te tjere) qe kane shume emra si Alban, Arvanitas, Arber, Arben, Arnaut, Alvan, Arberesh etj qe po ti shpjegojme etimologjikisht jane absolutisht e njejta gje, por qe konfirmojne ne fund te fundit idiomat dhe dialektet e panumerta pellazge. Pavaresisht ne ishin frigo-pellazge, trako-pellazge, pellazge, tireno-pellazge, epiro-pellazge apo dhe hitite te gjithe ishin nje race, qe merrte emra te ndryshem, kur vitalizonte bashkesi te re, ne troje te caktuara.



Ne shqiptaret, e dime qe kombi yne eshte si germadhe e braktisur (Herder) tashme, por nuk mund te lejojme qe takemi juaj te hedh balte mbi keto rrenoja,per ti fshehur ato nga syte tane. Pikerisht nga keto rrenoja do te fillojme ringritjen, sepse kombi yne, rilind si Feniksi prej hirit te tij. Te pranosh qe ne jemi pasardhes te nje race te sterlashte (iliro-traket ishin vetem nje pjese e saj) nuk eshte me nje teze e guximshme dhe romantike . Argumentat jane te shumte dhe nuk eshte pune skepticizmi qe nuk pranohen nga ana juaj. Nese kjo teze do te pranohej ne gjithe Europen, do te ndodhte nje revolucion i vertete, i cili do te shembte ‘keshtjellat’ historike dhe fetare te europianeve, do te prishte ekujlibrat e padrejte politike dhe pse jo dhe ekonomike. Ju zoti A .V dhe katedra albanologjike e profesoreve, jeni viruset intelektuale, qe sulmoni me nje egersi te papare, per arsye te themi se paku te dyshimta, nje te kaluar qe siguron te ardhmen. Mitet nuk i krijojne studjuesit e palodhur e serioze, por ju anetaret e katedres albanologjike te nderuar tashme vetem prej ndonje shoqate te veteraneve te LANC.

Pse ju trembin pellazget ? Arsyeja eshte e thjeshte dhe ka nje pergjigje te habitshme. Qellimi juaj eshte qe te filtroni si kultura dhe raca krejtesisht te ndryshme, helenet e vjeter dhe romaket nga iliret, pra perpiqeni qe diferencat midis tyre ne lashtesi ti barazoni me ato sot, pra me diferencat midis italianeve dhe shqiptareve, grekeve dhe shqiptareve.

Nese do te pranomin iliret si te paret tane me te hershem, atehere ne do ishim nje prej kombeve te shumte, qe linden ne nje moment te caktuar, nga nje levizje e caktuar demografike, nga nje pikenisje e caktuar, ( juve marksistet keni qejf Kaukazin apo Indine) duke arritur ne nje territor te caktuar, te pabanuar çuditerisht, duke u vene ne pozita te barabarta ne historine moderne me kombet e rinj shtegtues si sllavet e jugut, bullgaret, greket e rinj (kjo ju jep ketyre te fundit te drejten per te pretenduar si te tyren territore ku te paret tane kane bere histori si Kosova, Bosnja, Cameria, hapesiren ku shtrihej fisi i kasopeve, Maqedonine, Malin e Zi etj).

Por nese do te pranomin pellazget si te paret tane me te hershem, atehere vjetersia e tyre do te na çonte tek Perendia, gjuha e tyre do te ishte gjuha e permendur ne Bibel (dhe kjo per ju marksistet e pandreqshem internacionaliste do te shkateronte shkencen dhe teorite shkencore tuaja) duke vendosur nje kufi te qarte ne Europe dhe Ballkan, se cili eshte kombi me i vjeter, cilet jane kombet e rinj. Kjo do te kufizonte synimet e tyre shoviniste dhe mitet qe kombet e rinj kane krijuar per vehten e tyre ( psh serbet kane arritur deri aty sa dhe Perendine e quajne serb).
Te pranosh se pellazget jane te paret tane me te hershem, e bene me te lehte punen per te studjuar preardhjen e fiseve të vecanta shqiptare te sotme psh ilire- gege, jone- toske, lapite- labe, dardane- kosovare, thesprote- çame, maqedone- arnaute (shqiptare te maqedonise), dore+eole+jone- arvanitas.
Perendite e Olimpit Zeusi, Artemida, Hera, Poseidoni, Apoloni, Aferdita, Athinaja, Hermesi, Dhemitra nuk jane pretendim i yni ‘pellazgeve te sotem artizane te parahistorise’ (artizane te historise jeni ju anetaret e katedrave me tituj shkencore por ne sherbim te miteve diktatoriale) qe jane pellazge. Mjafton te citoj Herodotin (L II f 50) : « Poseidonin helenet e kishin nga libianet, perendite e tjera nga pellazget dhe egjiptianet » per te konfirmuar qe kjo paraqitje eshte e drejte dhe e bazuar.

Herodotus , Euterpe Paras. 20

What I say here is that which the Egyptians say themselves; but as for the gods whose names they profess that they do not know, these I think received their naming from the Pelasgians, except Poseidon; but about this god the Hellenes learnt from the Libyans.

Ishin pelasget qe krijuan tempullin ne Dodone dhe zotin e tyre Zeus qe e gjeme ne disa forma: ὦ Ζεῦ, Διὸς, Διον, Διὶ .

Homer ILIAD:
And the poet speaks in this way:

“O Lord Zeus, Dodonaean, Pelasgian”
you who live far off, ruling cold Dodona,
around whom live the Selli (english)

Zeu ana Dôdônaie Pelasgike têlothi naiôn
Dôdônês medeôn duscheimerou, amphi de Selloi (transliterated)

Ζεῦ ἄνα Δωδωναῖε Πελασγικὲ τηλόθι ναίων
Δωδώνης μεδέων δυσχειμέρου, ἀμφὶ δὲ Σελλοὶ (ancient greek)

Natyrisht qe emri i nje perendie te krijuar nga pellazget, kishte kuptim vetem ne gjuhen e tyre dhe jo ne ndonje gjuhe tjeter, natyrisht qe dhe gjuha e perendive do te ishte e njejte me popullin qe i kish krijuar. Por, duke mos gjetur asnje arsye qe gjuha shqipe te mos jete gjuha e pellazgeve, por plot te tilla per te kunderten ju merni pergjigje per nje nga pyetjet e shumta retorike qe keni bere.


Natyrisht qe ky veshtrim i shkurter dhe i pergjithshem nuk eshte i mjaftueshem per te ndricuar teresisht historine dhe gjuhen e nje populli kaq te lashte dhe dinamik, por te tregoje, se e verteta per ne nuk ka vdekur ne Troje si per Palamedin, ate po e zbulojme dita dites me gjithe pengesat tuaja z.Ardian, me gjithe lehjet tuaja, me gjithe klithmat tuaja, qe mund te trembin, vertet mire e thoni, vetem mendjet e mekura.
Cdo e keqe vjen nga padituria-thoshte Sami Frasheri. Harresa eshte ushqimi kryesor i paditurise, keshtu qe ne nuk mund te harojme lashtesine, sepse nuk duam te vrasim te ardhmen.

Nuk ka komente: